vrijdag 7 september 2012

Simone op witte sokjes in de bibliotheek van Almere





















Simone stuurde ons een email met het volgende:
"Hallo, ik had op jullie site al eens foto's gezien van de bib in Almere en ik wilde het ook wel eens proberen. Ik heb mijn schoenen in de kluisjes bij de ingang gestopt en heb een paar uur doorgebracht op mijn witte sokjes. Mijn vriendin heeft wat foto;'s van me gemaakt. Sorry, geen foto's waar ik helemaal opsta, want je weet nooit wie er allemaal jullie site bezoeken. Ik vond het heerlijk. Nu dfraag ik zowieso altijd sneakers met witte sokjes, dat zit het prettigst en vind ik het mooist. Maar rondlopen op sokken zonder schoenen is echt cool! Ik had wel bekijks. Veel mensen kijken toch even naar beneden, naar mijn sokjes. Ik vond dat wel grappig. Ik ben ook aan de bar wat wezen drinken, heb overal rondgelopen en heb op de lekkere banken zitten lezen. Ik ga dit zeker vaker doen en jullie meer foto's sturen!..." (email adres en volledige naam bij het WSC team bekend)

Geen opmerkingen: