maandag 24 september 2012

Op mijn witte sokjes in de Openbare Bibliotheek van Amsterdam















Vandaag heerlijk een hele ochtend doorgebracht in de OBA. Mijn schoenen had ik ergens bij een stoel gedropt en ik ben de hele dag rondgelopen op sokken. Alle verdiepingen, in de Laplace en in het cafe beneden. Overal heb ik gewoon op sokken rondgelopen. Er waren wel wat meiden en jongens die een beetje vreemd naar me keken, maar niemand zei er iets van. Er liepen anderen rond op sneakers met witte sokken aan. Gelukkig zie je ze weer. Meestal zie je zwarte sokken in sneakers. Bleeehhhh.... dat vind ik zo helemaal kansloos. Ik vroeg nog aan een ander meisje of ik haar mocht fotograferen zonder schoenen, maar helaasd wilde ze dat niet. Ze vond het een rare vraag. Ik heb haar de URL van dit blog meegegegeven. Hopelijk kijkt ze erop...
Groetjes, Esther Venema uit Zwolle

Geen opmerkingen: