woensdag 17 november 2010

Op witte sokjes door woonmall ARENA









Vandaag voor de verandering eens op mijn sokken door ARENA woonwarenhuis gelopen, in Amsterdam. Schoenen in de auto achtergelaten en heerlijk "gesokkerd" door het hele gebouw en al haar winkels. Op de foto's de heerlijke vloerkleden bij de Trendhopper. Ook door de woonfabriek gelopen. De kassiere keek wat raar naar me toen ik op mijn sokken voor haar stond. In een adere winkel, waar twee meisjes in stonden kreeg ik koffie aangeboden. Toen we aan de koffie zaten vroegen ze waarom ik op sokken liep. Ik uitgelegd dat ik dat lekker vind en veel vaker doe. Ook uitgelegd waarom witte sokken helemaal hip zijn i.t.t. wat velen denken. Toen ik vroeg wat voor sokken zij aan hadden trokken ze beiden hun laarzen uit en hoera: hagelwitte sokjes!!! We hebben toen met zijn drieen een paar uur door hun winkel gelopen op sokken. De klanten keken vreemd op, maar vonden het wel grappig. We hebben afgesproken dat ik daar vaker terugkom...

Geen opmerkingen: