donderdag 13 januari 2011

op witte sokjes door het AFRIKA museum Berg en Dal








ik was de enige bezoeker in het afrika museum. het regende dat het goot. daar aangekomen heb ik mijn schoenen in een kluisje in de kelder gestopt en ben op mijn sokjes langs de receptie geglipt. In het hele museum ligt heerlijke vloerbedekking dus echt een perfect museum om op sokken rond te lopen. was een heerlijke ervaring. na een uurtje kwam ik twee dames tegen die zagen mij op sokjes rondlopen en spraken me erop aan. toen ik vertelde hoe lekker dat is en waarom ik witte sokken juist wel mooi vind in tegenstelling tot wat "men" vind en denkt moesten ze wel lachen. ik daagde ze uit om ook hun schoenen (UGGS) uit te trekken en wat bleek: ze hadden ook witte sokjes aan. Vervolgens zijn we met zijn drieeen op sokken verder gelopen door het museum. daarna zijn we een invaliden toilet ingedoken en hebben elkaar heerlijk vermaakt. wat een dag was dat zeg...

Geen opmerkingen: